Mijn ervaring bij UberEats - My expirience by UberEats

β™› β™›

Beste mensen , waarschijnlijk zal ik vast niet de enige zijn die zo een nare erving heeft gehad met dit afschuwlijk slechte service bedrijf :nauseated_face: .

recent 1 dag geleden had ik een lange werkdag achter de boeg :tired_face: , en dan heb je natuurlijk zin in een heerlijke bestelling well, it didn"t end that good. :sneezing_face: Na zoveel inspanning besloot ik te bestellen Ubereats leek wel een optie met een mooie korting die ik nog had liggen plaatste ik mijn bestelling mooi en de transactie was gelukt( mooi meegenomen voor Uber dus. :money_mouth_face: ) maar kon toen nog zien hoelaat mijn eten zou moeten arriveren. Op het moment dat het tijd was opende ik de app 21:20 en zag letterlijk hoe mijn bestelling opeens er niet meer stond keek ook beneden zag niks en niemand , probeerde overal te kijken hoe dit mogelijk was en had tot verbazingwekkend al zo een raar geΓ―rriteerd gevoel zelfs meerdere malen geprobeerd berichten te verzenden naar Uber eats maar thank you for your Patience! als response terug te krijgen vult mijn maag heus niet! maar goed :unamused: . De snelste reactie die ik kon krijgen . Dus Vervolgens haaste ik mij naar het Desbetreffende restaurant waar Ubereats mijn bestelling had moeten ophalen, zij vertelde mij dat ik bij Uber zelf moest wezen maar dat was slapgelul! just give me my food :roll_eyes: . Alsof ze weten dat Uber idd gewoon niks voor je kan betekenen maarja, ze konden niet veel doen . Ik zal hun locatie wel een bezoekje doen en kijken wat daar uit valt te halen met een coupon of korting hoeven zij echt niet bij me te kunnen proberen geef mij maar mijn geld terug!.

Voor de mensen die niet weten waar hun locatie gevestigd staat :

Mr.Treublaan 7, 1097 DP Amsterdam

Vlakbij het Amstelstation in Amsterdam.

β™› β™›

7 Likes

Dag @Caesar_Salvatore ,

Het spijt me te horen over je slechte ervaring.

Wat je eigenlijk moet doen is je review op Google Maps schrijven. Het Local Guides programma is een plek om andere Local Guides te leren kennen, jouw berichten te delen, feedback te geven, meet-ups te plannen en meer. Connect is nuttig om specifieke vragen te stellen ivm het Local Guides community. Je kan in Your guide to Connect, What are Connect topics? en 14 helpful tips for using Connect meer lezen.

1 Like