Los logros son insignias quien las pone

1. Hola hace 1 mes conseguí varias insignias de varios cursos echos…con vosotros me gustaria saber donde aparecen gracias
3 Likes

Hola, @Batirtxe , gracias por ponerte en contacto. Me gustaría informarte que aquí en tu perfil en Local Guides Connect solo verás las insignias que has adquirido en la plataforma (por ejemplo, número de publicación o hilo que inicie, número de “me gusta” que hayas dado o recibido, etc). Asimismo, en tu perfil en Google Maps, solo aparecerán las insignias relacionadas con Google Maps. En este enlace puedes consultar todas las Insignia de Google Maps

Saludos,

Alexandre

1 Like

Hello @Batirtxe ,

Just to let you know, as your post is written in Spanish language, I’ve added the Spanish language label to your post.

To learn more about those labels I recommend you to take a look at the following article How do I find posts in my preferred language?.

In addition to that, I am marking @AlexandreCampbell 's reply as a solution, so other Local Guides can refer to it. The purpose of this feature is to help Local Guides find answers when searching on the Connect. Please take a look at How do I mark comments as solutions? article.

1 Like