Wat een waardeloos k.u.t. bedrijf is dit zeg, ik ben 38 en weet sinds 3 maanden dat ik lymfeklierkanker heb, hou kom ik hieraan, vraag stelde ik dus ook gewoon vette pech, en moet hierdoor bijna dagelijks naar het ziekenhuis, mijn mantelzorger had een keer geen tijd dus die zei Sam vind je het erg om een taxi voor deze afspraak een taxi te nemen, nee hoor helemaal goed, was alleen maar een ct-scan en dan kon ik weer naar huis…
Prima, ik dit taxibedrijf gebeld, kwam er een taxi, onbeschofte hond van een chauffeur was te lui om zoals het hoort de deur voor me open te doen en open te houden en als ik goed zit te sluiten, dan stapt ie weer in en brengt je met een vriendelijk gesprek naar je bestemming.
Nou meer zei * nee nee mevrouwtje toen ik voorin wilde stappen, gaat u maar achterin zitten dan heeft u meer beenruimte!*
Nou me reet kan die kussen, hij was te lui om ze telefoon van de bijrijdersstoel ergens anders neerteleggen, ik woon op het Zuideinde in Westzaan en moest naar de Spoedzorg van het Zaans Medisch Centrum, de vorige keer dat ik bij hun een taxi bestelde echt een schat van een chauffeur op zowel de heen als terug weg, maar deze had alleen maar oog voor zijn telefoon heel de reis, verwachtte ook nog even een fooi van me, moest iiets van 32,- afrekeken, terwijl dit de andere keer nog geen 25,- was heen en nog geen 25,- terug, dus hoezo hij licht je nog op ook!!
Ik heb hem 35,- in ze schoot gegooid en gezegd stik er maar in.
Ik heb nu dus geen bon of factuur gekregen die ik wel moet hebben omdat ik door de kanker recht heb op gratis taxi vervoer zolang ik chemo krijg. Heb ze vanmiddag gemaild en me frustratie even geuit, mij benieuwen of ze hier uberhaupt wel wat mee gaan doen.
Heb al gezegd als ik dat jonge broekie wat zich taxi chauffeur noemt, als je zo doet ben je niet eens de naam taxi chauffeur waardig, tegen kom krijgt ie een bitch slap in ze face van me, mag wel kanker hebben maar heb geen mondkanker maar lymfeklierkanker!!
Hoe meer mensen dit lezen, hoe meer er gewaarschuwd worden en gaat heel dit bedrijf hierdoor naar de klote, zal me aan me reet roesten.
Laat me door niemand als een stuk stront behandelen, zeker niet als je er nog dik te veel voor moet gaan betalen ook bij dat strontjong!