HELP : 2 of my posts got rejected ! Need to release them please.

Hi @AdrianLunsong , @KlaudiyaG ,

I have 2 of my posts rejected and put to quarantine for no reason…
Could you release them please ?
Thanks for your help !

17 Likes

Did you edit the posts after publishing? If yes, don’t worry our dear Connect Moderator @ErmesT will help you to release your post from spam box.

2 Likes

Hi @BernardTran

I just released your post from spam quarantine. Our filter is working to protect the community and you from unwanted content, but sometimes it can be triggered by something and remove a legitimate post. I do apologies about that

Moderators are patrolling the quarantine to release the good post so, if your post has been rejected, don’t post it again. Simply tag a moderator (check here and here).

For more information you can read: Why was my Connect post marked as spam?

5 Likes

Hi @ErmesT @bDilshan95
Thank you for the help ! :slight_smile:

3 Likes

@BernardTran I’m not online as often as @ErmesT and @PaulPavlinovich !! So they are definitely your best bet if you want a quick response!

3 Likes

Well noted this, I will next time. :slight_smile:
Thank you @AdrianLunsong .

You’re always welcome! @BernardTran

1 Like

Salut @BernardTran

les outils anti spam de localguidesconnect.com sont très strict et interroge chacun des nos posts si ils retrouvent une erreur selon ses algorithmes directement votre post est placé dans le dossier spam et considéré comme une erreur dans ce cas il vous faut l’intervention d’un modérateur comme vient de le faire @ErmesT

merci et je vous prierais de suivre ses instructions

1 Like

Salut @Gloire_Congo ,
Oui ce n’est pas la 1ère fois que l’un de mes posts soient bloqués.
Le filtre anti spam de Connect est un poil trop sensible…

Dans ce cas il faut alors revoir la façon dont tu rédige tes post pour échapper à tout cela Monsieur @BernardTran

@Gloire_Congo
Le post a été mis en quarantaine suite à une modification juste après la publication.
En fait c’est tout bête, j’avais juste rajouté un “point de ponctuation” qui manquait…
Donc ce n’est pas lié à ma façon de rédiger les posts, mais juste que le filtre Connect est bien trop sensible, c’est tout…

1 Like

Bah oui je comprends Mr @BernardTran

le filtre est trop et trop sensible même

Et comme tout va bien déjà c’est que bien