Today, October 31, is Halloween and there are still 2 hours left before midnight strikes. Well almost 1 hour now.
Hurriedly starts typing 3rd and final article for my #Halloween Connect Post Challenge…. (I also wanted to challenge myself to see if I could write a shorter article- thanks to the observation from @TravellerG that shorter articles help with reader engagement )
Ich kann sehr gut verstehen, dass es schwierig ist einen interessanten Bericht kurz zu halten
@AZ_2021 wir teilen die Vorliebe unsere Leidenschaft in einen Bericht einfließen zu lassen.
Mir gefallen deine Bilder sehr, sie vermitteln den Eindruck, dass ich ganz sicher NICHT diese Mine alleine erkunden wollen würde und froh darüber bin, dass dies nur bei Führungen gestattet ist.
Es liegt vermutlich in der Natur der Dinge, dass manche Dinge schnell gehen sollen, ein kurzer Blick auf einen kurzen Beitrag…
Ich liebe hingegen die langen, ausführlichen Beschreibungen. Gut geschrieben sind diese eine absolute Bereicherung meines Wissens, ein Einblick in eine mir fremde Kultur, ein besonderes Ereignis, eine Speise die mir unbekannt ist.
Ich denke hier auf Connect gibt es für Jeden genug zu entdecken.
Wer mag, liest die kurzen Artikel, andere, wie ich, sowohl auch gerne die ausführlichen Texte
Vielleicht ist es auch wie die Vorliebe für Wald oder Meer. Hund oder Katze.
Ich liebe den Wald und könnte vermutlich ohne ihn schlecht leben, jedoch verspüre ich immer wieder die Sehnsucht nach dem Meer.
Hund oder Katze? Egal, ich liebe einfach Tiere
Ich glaube, ich komme ohnehin schlecht mit entweder / oder zurecht
@AZ_2021 That first picture looks like you’re inside. Did you do the tour, or did you just help yourself?
The Goldfield Ghost Town has its campy little mine tour, but this Clay Mine looks pretty serious! For a really spooky experience, there are haunted mine tours up in Jerome, Arizona. Those folks play into the “Haunted” label quite a bit, too.
Yes my friend @TravellerG That is true. I remember you, me and @Prince_Kumar noticed sometimes the shorter articles can attract more reader engagement. I like to keep it different, so my articles are alls different lengths to keep reader interested.
My friend yay I love to read your comments @JustJake
In this case, I did the tour. It was at that time $7 per vehicle to get into the park, and then the tour is free. It was fun to go in.
A funny story I just thought of is— they also did the tour at Halloween night a few years back and I thought i would go to make it extra spooky. Unfortunately there was a line of people almost over a mile long, plus a mile long wait of cars outside waiting to get into the park. Since the line didn’t move, I turned back but it was fun just to see so many people out on the trails at night.
Yes, good idea for Jerome, AZ. I was thinking of going there. It looks beautiful.