Ich wurde gebeten die Geschichte hinter dieser Erfolgsmeldung zu schreiben https://www.localguidesconnect.com/t/nachricht-von-google-maps-vom-11-marz-2025/473878?u=annaelisa
Nun, wie fast jeder, fügte ich am Anfang ab und zu ein paar Bilder hinzu, bis ich bemerkte wie wichtig es für Firmen und Kunden ist.
Ich sehe öfters Besucher unserer Stadt, die mit dem Handy in der Hand, spezielle Geschäfte die ihnen gefallen haben, aufsuchen.
Als ich dann noch hier auf Connect viele Informationen sah und zudem das T 100 Programm mit den Bestenlisten von @AdamGT kennen lernte, lief es immer besser.
Das ist zurzeit mein bestes Foto
und mein bestes Video
Es gibt andere LG die wesentlich mehr Aufrufe einzelner Bilder und Videos haben bei mir verteilt es sich insgesamt.
You have made excellent progress @Annaelisa. I recall the days when you asked many questions so you have always shown that you are keen to learn and advance so much so that you have acquired many badges and I see some really nice ones Well don you!
Yes, I do agree… most of the beginners commit this mistake. However, luckily I had an opportunity to learn before posting reviews and photos in Google Maps…
Thank you for tagging me, dear @Annaelisa
Nice photo
Amazing! @Annaelisa, your success story is truly inspiring, not just on Maps but also on Connect. You’ve earned an impressive 24 badges on Connect, received over 15k likes on your posts, and achieved so much more!
This was the situation for all of us…we also learnt over time.
Extremely happy to see that you are very active and highly contributive - very much appreciate your efforts and dedication.
Best wishes, dear friend