Cidade considerada cem por cento manancial.Cerca de 30 km distancia da grande São Paulo.
A natureza também colabora.Uma curiosidade em relação a cidade.Embu Guaçu(Significa - Cobra grande)
Enquanto caminhava por uma das ruas,de longe me deparei com essa bela árvore.A proprósito,neste sábado dia 05, é comemorado o dia Mundial do Meio Ambiente.
Plante uma árvore!
8 Likes
Hello @DomicianoFirmino ,
Thank you for sharing this photo with us, the tree looks incredible! What kind of tree is this? Did you use any filters in order to enhance the colors?
Definitely, there is nothing more beautiful than nature! Are there other beautiful trees nearby? Feel free to upload more pictures to you post.
You can edit your publication following the helpful instructions that you will find here: Edit your post - Why and How To. Furthermore, here is a link with some very usual tips about how to add a photo on Connect.
As you seem to be a nature lover, you might enjoy reading the following articles: How to improve your nature photography and How to take photos for nature lovers.
2 Likes
Hi @DomicianoFirmino
So nice photo my dear!
Pls tell us more information about your photo and place so that we can enjoy a lot , Pls follw the beautiful suggession of @BorrisS , in this regard!
Have a great day my dear friend! 
Mahbub
Warm greetings
from Chittagong city,
Bangladesh. 
Pls click here to see my recent posts
3 Likes
@BorrisS Boa tarde!
Sim.Fiz uso do filtro do equiamento mesmo.Porém,não havia necessidade.Apenas querendo melhorar o que á estava bom.
Depois da sua excelente dica reeditei com mais algumas.Havia outras,inclusives,selfie comigo.Não sei se poderia postar…
A natureza aqui é exuberante.
Existem várias espécies.O nome especifíco,exatamente não sei informar no momento.Quem sabe,por meio de uma pesquisa com moradores locais.
Gostaria de ter centralizadas todas na postagem.Não consegui.
Abraço,
Muito obrigado!
@MAHBUB_HYDER Boa tarde!
São Paulo - Brazilian.
Sim vou seguir as dicas do Borris.
Também vou ver suas recentes postagens.
Grande abraço,
Bem vindo ao Brazil.
Domiciano.