Connect Live 2020 - i wanna live this experience!

Hey guys, what’s up?

I’m from Brazil, living in João Pessoa, state of paraíba (northeast region - full of beautiful natural places, yeah! <3). So, last year, I was invited from Google to submit my application for Connect Live 2019. For personal reasons at that time I couldn’t made it, but since then I just can’t wait for the event this year and share so many good experiences with everyone. Has anyone here received an email about Connect Live 2020?

Thankss :slightly_smiling_face:

11 Likes

An event for 2020 has not been announced yet, @Marina-BRA

Just subscribe to the Announcements board to be sure not to miss the communication

Btw, this section is for sharing ideas to Google, and your post is not and idea

Please read: How do I use the Idea Exchange and what happens to my ideas?

I am tagging @MoniDi to move your post on the appropriate section

3 Likes

Hello @Marina-BRA ,

Thank you for your interest. Be the first to know about Google events by subscribing to the Announcements topic on Connect to receive email notifications about new posts. For more information, please read this post How to follow your favorite Connect topics.

P.S. I relabeled your post to Local Stories as it is not an idea.

@ErmesT , thank you for tagging me.

6 Likes

Oi @Marina-BRA . Como explicado pelo @ErmesT , o evento de 2020 ainda não foi confirmado. Caso seja confirmado, desejo a você muito boa sorte na sua candidatura.

Queria aproveitar a oportunidade para te dar boas vindas ao Local Guides Connect:

Meu nome é Alexandre e eu sou um Local Guide do Rio de Janeiro, muito prazer em conhecê-la. Aqui é um espaço muito lega onde você pode conhecer outros Local Guides, compartilhar suas descobertas, manter-se atualizado sobre as informações mais recentes do produto e muito mais. Você também pode sugerir melhorias para o programa Local Guides e recursos do Google Maps. Além disso, muitos Local Guides acessam o Connect para saber mais sobre fotografia, gastronomia e viagens.
Como você é nova na plataforma, eu gostaria de te convidar a ler esses artigos, que certamente vão te ajudar a enriquecer suas próximas contribuições: 14 helpful tips for using Connect (14 dicas úteis para usar o Connect), How do I write a post on Connect? (como escrever um post no Connect). Se você tiver alguma duvida pode sempre pesquisar e ver se ela já foi respondida, saiba como pesquisar no Connect (How do I search on Connect?.). Seria legal também se você tirasse um tempo para se apresentar à comunidade usando este link aqui: Introduce Yourself - January 2020

Gostaria de compartilhar também um post com alguns Links úteis para os Local Guides no Brasil.

Um abraço e espero ver em breve novas contribuições suas por aqui!

1 Like