Hi @CSouza
Thanks for sharing your post. Just to let you know, I’ve removed your Portuguese language tag as your post is not in Portuguese. Please only use language tags when you have a text written in that language.
In addition, it’s always better to add some explanation under your photos to help other Local Guides who are reading it understand it better and engage in it. You can tell us if you live there or if you’re traveling and why have you shared this place with us?
@DanniS Thanks for you observation, I forgot it has owner translator. Writing in English to me is like Portuguese, I do it since eighteen yrs old, now I’m almost 67. I’ll pay attention about it.
I got it correct already that issue. I hope see you in CA next October!
Também gosto de passear se eu fosse rico iria conhecer todas a partes deste mundão de deus
Adorei ver suas fotos e saber que vc curte está cidade, que nasci. Raramente eu vou a este lado da Ilha, muito legal. E minha primeira mensagem por aqui.
@Marcosvianna Tudo bem, Obrigado pelo like, Meu sonho é mudar-me para um endereço em Vitória, no ano que vem.
Você conhece o #LocalGuidesBrasil? Vou enviar um convite no privado para nosso grupo do Whats! Abraços
Olá @CSouza ,
Notei que Você editou à sua postagem, por isso aproveito para adicionar o tag da língua à sua publicação para que chegue a mais gente que fala Português. Mais informação sobre as linguagens no Connect pode encontrar aqui.
P.S.: As fotografias são ótimas. Pode nos contar mais sobre sobre a sua região?