[CANCELLED] El Raval multicultural

El Raval multicultural

Els Tres Tombs

Ronda de Sant Antoni, 2, 08001 Barcelona, Spain

June 15, 2019 @ 10:00 (CEST)

Farem una visita a peu i guiada pel barri del Raval, per disfrutar dels costums diversos dels seus veins. Veurem com conviuen en el barri les diverses comunitats i els seus cultes. Tanmateix, visitarem la seva gurdwara (temple Sikh) i la mesquita (temple musulmà) on ens rebran els seus responsables i ens explicaran els costums de les seves respectives comunitats. Finalment, acabarem el recorregut a una plaça on tindrem la possibilitat de fer un aperitiu, que ens permetrà compartir experiències i fer networking entre els participants. Per fer la visita necessitem ser un grup de mínim 5 persones. El cost es de 10€ per persona, que inclou tota la visita, pero no l’aperitiu que és optatiu i serà a càrrec de cada participant.

Confirma l’assistència

6 Likes

Hi @Ustrell ,

Just to let you know that I’ve moved your post out of the spam and it is now visible publicly. Some posts are being automatically marked as spam, apologies for that.

I wish you good luck with your meet-up and we cannot wait to see your recap. For more information on how to write a recap you can check this article here.

Hola a todos, hola a tots els que sou de Barcelona i rodalies.

Tenia ganes de veure les cares dels companys que col·laborem com a guies locals de Google maps i com que no em constava que hi hagués cap trobada a Barcelona, he decidit montar-ne una jo.

L’esquema de la trobada es molt senzill, primer farem una ruta guiada pel centre del Raval, visitant diferents comunitats i amb un guia que ens explicarà les histories de les diferents comunitats que han conviscut al barri del Raval al llarg dels anys. Finalment arribarem a una plaça a on puguem estar una estoneta junts fent networking i coneixent-nos una mica millor. Tot això, clar, fent profusió de fotos “ètniques” per després penjar-les a Maps.

Crec que serà una experiencia agradable e interessant i que tots ho passarem be. Per part meva no hi ha cap inconvenient en si voleu portar amics/parelles, etc. tenint en compte la nota que ve a continuació.

El preu de la visita es de 10€ per persona (el que cobra el guia), amb un minim de 5 persones i un màxim de 25. No inclou l’aperitiu opcional que farem al final, cada u es paga el que prengui.

Si voleu contactar directament amb mi o voleu incorporar persones que no siguin local guides, podeu fer-ho pel meu correu jordi@ustrell.com

Anims i apunteu-vos-hi

1 Like

Hola!!

Em sembla una gran idea, espero que pugui anar i disfrutar d’aquesta volta per Barcelona!! @Ustrell

Hola Alex,

Ets un dels primers, espero que puguis venir i fem un grup gran.

La visita crec que interessarà a tothom doncs el Raval es una joia que amaga mil realitats sorprenents, pero sobre tot tinc ganes de poder conèixer-nos i posar cara als que estem col·laborant en el mateix desde tant a prop.

Una abraçada

@Ustrell

Buenos días,

Apreciados Local Guides en Barcelona:

Yo soy Local Guide colaborando activamente especialmente en la zona de Almería y Barcelona (Spain). En la fecha programada Meet-up para Barcelona 15 de junio de 2019 aún me encuentro fuera de la ciudad, bastante lejos. Si fuera posible posponer al viernes 28 de junio de 2019 podría acudir a la quedada y compartir impresiones. Estoy interesado en el tema etnias comunidades en convivencia.

Un saludo. Rebeu una salutació ben cordial!

@SantiDom

Hola,

Que pena que no estés el 15 en Barcelona.

Lo que comentas del cambio de fechas de la salida es muy complicado. Costó mucho encontrar esta fecha, en fin de semana para facilitar la asistencia y ademas, ya están las visitas a las comunidades y el guia reservado para la fecha propuesta. No lo puedo cambiar.

De todas formas, si estas el 28 por Barcelona, podemos hacer un café juntos y te comento como ha ido el meetup.

Os acabo de enviar un mensaje explicando que al no haber alcanzado el mínimo de participantes, me veo obligado a cancelar la visita. Supongo que este mensaje, que incluyen con la cancelación del evento, será una repetición del anterior, pero prefiero que tengáis dos avisos que no que alguien se quede sin saberlo. Un abrazo y hasta la vista!