Brussel

Brussel

Centraal station, brussel

Avenue de la Toison d’Or 26, 1000 Bruxelles, Belgium

April 12, 2017 @ 12:30

Hi, ik zou zeer graag een bijeenkomst organiseren in Brussel om de kaart wat aan te passen. Zowel foto’s toevoegen als ontbrekende info en bewerkingen… We zouden afspreken aan centraal station is een makkelijk punt om te vetrekken voor sommige en moest je op een ander punt mee willen doen, stuur je me maar. Alles gebeurd op eigen kosten natuurlijk. Je mag altijd iemand extra meebrengen, ikzelf ben van Gistel ben 21jaar en studeer nog.

RSVP here

2 Likes

Geweldig initiatief! Helaas zit ik dan nog in Iran, anders zeker graag!

Veel succes er mee, hoop dat er veel deelnames zijn!

1 Like

Ja dankj, maar ik betwijfel of er wel volk komt. Het is zoooo moeilijk om iemand te vinden in het algemeen van België die actief is en laat staan van de West kant. Moest je terug zijn en ge ebt tijd, wil ik gerust is afspreken.

Greetz

Awel, graag! Vrij onbekend in BXL dus lijkt me prima idee!

Ik heb ook wel interesse om mee te gaan. Jammer genoeg zit ik 12 april ook in het buitenland. Als jullie een andere datum gaan mag je me het zeker laten weten!

1 Like

Hey, ja we zullen zeker eens een andere datum doen.

Ik heb een platform gemaakt op google+, als jullie willen kunnen jullie me toevoegen. Zou meschien makkelijker zijn om te contacteren met elkaar.

https://plus.google.com/u/0/communities/116427341528849350056

tot snel

grtjs Mikey

Well, its getting complicated to kick-off first meeting :slight_smile: I’ve tried too and this one is also a nice try ! keep it on guys! one thing is clear like you can’t make everyone happy and you can’t make available all on this event.

1 Like